Kaos i kontinuitet – Jag klagar inte!
Snurrade in på Åhléns och höll på att bli kvar, de där hattarna kan allt vara riktigt farliga saker – för att då inte tala om SNYGGA! Tillslut kom jag ut och doftade på ett helt annat sätt än när jag klev in och Lady Gaga, hon har klart legat tillräckligt nog i luften.

Kaoset slopades och jag promenerade istället uppåt. Pga en väninna + bokad resa till Turkiet tillhörde jag idag de 1% av kvinnligt genus som inte bar löpartights i Stockholm…
Det stavas ”Tjejmilen” och väl uppe på Vallhallavägen gick jag i en klar mot-strömmen riktning till övriga promenerande.

Ikväll råder det världspremiär i Sverige Världen AB !!
Den afrodansande mamman ska ut med Traktor-sonen och efter Cannes leverans av Bob Sinclar, LMFAO, Q, HaffarN, Kartongkillen, Benny Bennasi, Steve Angello, Martin Solveig, Pharrell Williams, Snoop Dogg och 50 Cent (samt då Tiesto konstant ALLTID) står den genre INTE för kvällen. Klart lite av en upplevelse, där vi kommer gräva där vi står! Här och nu läge: ”Horisontalt soft-mys”, där vi dividerar om frågan ”VART” och något små synd är det allt att idag inte är igår och ”Bambaataa Bambaataa” på det… Hm. Undra hur många tillfällen jag kommer hinna missa, innan jag väl kommer dit och ikväll, ikväll blir det Liljeholmen. ”African fiesta” kan inte bli annat än kanon – sonen är ju afrikan!

Nu mot kaoset igen!
De där hattarna har liksom satt sig fast på mitt pannben.

Fridens och god lördag!

Lämna en kommentar